söndag 27 februari 2011

Soon back again... hopefully

ENGLISH:

Hello!
I am sorry that I haven't been that active here lately but I had a friend come and visit me. She is a very good friend of mine and we hadn't seen eachother since November. She went home yesterday but I have now catched a nasty cold and don't really have the strength to do much. Hopefully it wont last that long and I can be back to making books and talking with you guys in no time.

If you want something to do while you wait you can visit my deviantART page http://www.blueshadowm.deviantart.com There are not many books there but you can find a bunch of photographs and drawings made by me. :)

Hope you all are well
/Martine


SVENSKA:

Hej!
Jag är ledsen att jag inte har varit särskilt aktiv här på sistone men en vän till mig kom och hälsade på. Hon är en väldigt god vän och vi hade inte setts sedan november. Hon åkte hem igår men jag har nu fått en hemsk förkylning och orkar inte göra särskilt mycket alls. Förhoppningsvis så håller den inte i sig så länge så att jag snart ska kunna vara tillaka och tillvecka böcker och prata med er.

Om ni vill ha någonting att göra medan ni väntar så kan ni gå och ta en titt på min deviantART-sida. http://www.blueshadowm.deviantart.com Jag har inte så mycket böcker där men det finns istället en hel hög av foton och teckningar som jag har gjort. :)

Jag hoppas att allt är bra med er
/Martine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar